SCHEMAT INFORMACJI PRZYDATNYCH DLA CHORYCH Z AFAZJĄ ---- by przestać sie bać i lepiej życ )*(



Wersja dla chorych po wylewie krwi do mózgu i udarze niedokrwiennym


W ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (data wylewu krwi do mózgu - udaru krwotocznego ) miałam/miałem pęknięcie tętniaka mózgu i wylew. Embolizacje tętniaka wykonał (imię i nazwisko lekarza),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
w szpitalu (adres szpitala),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Niestety nastąpił skurcz naczyń po operacji i drugi udar tym razem niedokrwienny.

Następstwem tych zdarzeń jest afazja - w niewielkim stopniu mogę mówić, pisać, czytać, ale rozumiem innych.
 
Jednak, może się tak zdarzyć, że w niespodziewanym momencie nastąpi drugi wylew
- dlatego, proszę o spokój ,,,,

Proszę też, aby z jego mojego telefonu zadzwonić do najbliższego szpitala, w którym jest oddział neurologii. To naprawdę ważne - bo teraz, czas jest najważniejszy,,,, mam tylko 3 godziny życia,,,,


podpis,,,,,,,,,,, (może być krzyżyk )*(

ważne  numery -
999 - alarmowy nr. - pogotowia
nr. do rodziny ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pamiętaj, aby mieć tą kartkę zawsze przy sobie ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



Wersja dla chorych po udarze niedokrwiennym


W ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (data udaru) miałam/miałem udar mózgu niedokrwienny. Byłam/byłem  hospitalizowany w szpitalu (adres szpitala),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Następstwem tych zdarzeń jest afazja - w niewielkim stopniu mogę mówić, pisać, czytać, ale rozumiem innych.
 
Jednak, może się tak zdarzyć, że w niespodziewanym momencie nastąpi drugi udar
- dlatego, proszę o spokój ,,,, 

Proszę, aby z jego mojego telefonu zadzwonić do najbliższego szpitala, w którym jest oddział neurologii. To naprawdę ważne - bo teraz, czas jest najważniejszy,,,,


podpis,,,,,,,,,,, (może być krzyżyk )*(

ważne  numery -
999 - alarmowy nr. - pogotowia
nr. do rodziny ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pamiętaj, aby mieć tą kartkę zawsze przy sobie ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Brak komentarzy: