dostalam prace - korespondenta z afazji

 Jechałam wołgą w deszczu. Była noc. Zjechałam do długiego tunelu, tak wówczas myślałam. 
Skończyła się benzyna, a dalsza droga była jeszcze przede mną ,,, Ciemno, zimno i nie wiadomo gdzie jest dom. I tak przez kilka tygodni... plus ten remont... 

Później się okazało, że mam amnezje,,, dziś wiem, że  to nie prawda ,,, ktoś mi wyciął numer z nożyczkami - wyciąć 2 miesiące z życia , tak krótkiego - jak się czujesz??? 

Nagle, stanęłam przez wielką komisją ,,, obrady,,,  
wyrok - obwód rozumienia .... Nawet dostałam prace - korespondenta z afazji )))*(((


Przepisy i fany do/z afazji 
  •  Monika Sosnowska (foto z www.raster.art.pl A_R_C_H_I_W_U_M" (,,,) W 2003 roku Monika Sosnowska wzięła udział w 50. Biennale Sztuki w Wenecji, realizując pracę na wystawę "Clandestini", której kuratorem był Francesco Bonami (szef całego Biennale). Sosnowska zbudowała w Arsenale kilkunastometrowy korytarz, którego ściany pokrywała do połowy wysokości zielona lamperia. Korytarz wyglądał na bardzo długi, ale było to jedynie złudzenie optyczne, żart z perspektywy zbieżnej przełożonej na sytuację trójwymiarową. W rzeczywistości korytarz był krótki i w miarę jak widz zagłębiał się w niego okazywało się, że przestrzeń obniża się i bardzo gwałtownie zwęża - nie ma możliwości, aby na stojąco dojść do widniejących na jej końcu drzwi. (,,,) " www.culture.pl 
  • Animacje - http://www.andrewthomashuang.com/Films.htm 
  • Foto z Teodozji z Krymu
  • CocoRosie + Antony "Beautiful boyz" - Nantes 20041117, live 


Komentarz do posta "dostałam prace"
prosze o umieszczenie mojego komentarza na blogu, pod Twym wpisem "mam parcę" wpis brzmi:
czasem normalnie nie pojmuję afazji.....
podpis: ;-000000000)


Odpowiedz ...) afazja (...
"Korespondent z afazji" - to jednak lepsza wersja  ,,, poza tym nic nie zmieniłam w tytule "dostałam prace" i w tekście  )*(





Brak komentarzy: