MAIL KOPRESPDETA Z AFAZJI

Motoryka Czasu Afazji jest tak rożna od tego co nazywamy 
   w realu czasem, aż nieprawdopodobna ,,,, tylko przez
   skórę mam poczucie braku komfortu.

28 sierpnia 2009 miałam pęknięcie tętniaka mózgu i wylew ,,, następnie drugi udar, ale tym razem niekrwotoczny - taki zawał mózgu - to bardzo częste po wylewie.

Dziś w niewielkim stopniu mogę mówić, pisać, czytać ,,,, ale co ważne, to rozumiem innych ,,,, !!!!  Pierwszy sukces w nowym kraju - Afazji - - -

Nastąpił trudny dla wszystkich, czas przesilenia ,,,, dlatego, tak ważne żeby sobie uświadomić,,,, że ,,,, jest inaczej,,,, obco,,,, niewypowiedzianie trudniej ,,,,

Na tym etapie nie wiem , jak będzie wyglądała działalność Grupy Sędzia Główny,,,, Graniczne doświadczenie, bardzo zmieniają,,,, bez wyjątku ,,,, wszystkich ,,,,   

Narzędzia się zużyły,,,, dlatego należy przeformułować stare nawyki i poszukać nowych, choć to kurewsko trudne ,,,, a efekt może być żaden, ale to nie jest istota sprawy ,,,,

Bo istota jest dużo, dużo prostsza )*(((((((

K.W - Korespondent z Afazji

Przypisy i fanty w/do afazji:
  • Ostatnia książka, którą przeczytałam, tuż przed wylewem (28082009) to Biała Gorączka Jacka Hugo-Badera ,,,, a tak chciałam zobaczyć jego film - Korespondent z Polszy... zainspirowana tytułem stałam się korespondentem ... z afazji...)*( 
  • Grupa Sędzia Główny - performance
  • Nina Simone/ Feeling Good , 2'58

Brak komentarzy: