tak chciałam opisac rachunek prawdopodobieństwa, ale mam za krótkie nogi





Doświadczenie graniczne, jak na przykład wylew, uświadamia nam, miałkość niektórych decyzji 
i wagę wyborów tych następnych .... Przewartościowane idee lub ich całkowity brak, to  pierwszy obraz, który zobaczyłam po dwóch wybuchach mózgu
)*(---- pisałam już , że mój nowy kraj - to pustkowie,  ale muszę przyznać, że ma antylogiczne zasady ,,,,)*(

A ludzie ,,, ? Są tacy podobni do tych, których znam - jak mama, tyle, że od niej dużo, dużo młodsza ,,,
sędzina jest przybraną siostrą a miłość jest taka "pierwsza ^)))(((^" 
 
Przypisy i fanty do/z afazji
\, P\left(\bigcup_{i=1}^{\infty}{A_i} \right) = \sum_{i=1}^{\infty}{P(A_i)}
  • rachunek prawdopodobieństwa afazji - tętniak mózgu + udar krwotoczny + udar niekrwotoczny = afazja ------               
  • zapomniałam, jaki tytuł ma opowiadanie Lema, w którym jest opis "farmy" tub -każda tuba ma swoje życie. Ale jedna tuba ma samoświadomość - wie ze jest człowiekiem w tubie - dlatego jest tubą wariatem  ...   
  • Dr.R - facebook
  • Grupa Sędzia Główny - facebook
  • Stake a Claim - Dan Le Sac vs Scroobius Pip - 4'36

Brak komentarzy: